Întăritoare de unghii (Melkior)

Am o maaare problema cu unghiile..sunt casante și se exfoliază mega rău. Parcă aș curăța ceapă. Am încercat să îmi fac o soluție DIY dar nu prea eram conștiincioasă și uitam mereu să îmi dau pe unghii. Ca și ‘tratament’ am încercat două tipuri de lacuri.

  1. Lac de bază16910629_1444609515573421_695498330_o
  • Flormar (active nail hardener)- are o variantă de lac de bază care teoretic ar întări unghiile. Este un alb-lăptos și arată foarte drăguț pe unghii și folosit doar ca și lac, fără ojă. Este incolor pe unghie dar totuși dă o ușoară tentă albicioasă. Eu mai mult l-am folosit așa decât ca și întăritor. Dar nu mi s-a părut că ar fi avut vreun fel de efect pentru problema mea principală.
  • JADE (active nail hardener) – l-am luat la o promoție din Cora, întâmplător, în timp ce îl foloseam pe cel de la Flormar deja. Ca și întăritor? La fel….inutil. De obicei îmi fac unghiile cu oje colorate. Rar le las doar cu lac, iar atunci când se întâmplă asta îl prefer pe cel de la Flormar. Deci..l-am luat degeaba.

2. Lacurile tratament de la Melkior. Am luat două, că am prins o ofertă de 1+1 sau ceva de genul.

Ce zic ei: Întărește și tratează unghiile moi, deteriorate și exfoliate. Asigură o peliculă protectoare care permite unghiei să crească normal, fără a se rupe. Îmbogățit cu Calciu.

Cum se aplică: Se poate aplica săptămânal ca o bază tratament înainte de aplicarea lacului de unghii. Se poate face o cură, timp de o lună, aplicând tratamentul pentru unghii din 2 în 2 zile, fără a aplica lac de unghii peste.

Zis și făcut. De data asta am reușit să ma țin de treabă și la două zile îl aplicam conștiincioasă. Vreau să vă zic că surprinzător am avut rezultate bune. Unghiile mele nu mai erau așa de sensibile și nu se mai exoliau atât de tare. După cura de o lună am zis gata, am cam scăpat de problemă, acum pot să îmi fac unghiuțele colorate (nu mai puteam de nerăbdare, pentru mine o lună a fost îngrozitor de mult sa nu am degetele colorate😬). După o lună în care nu l-am mai folosit, și am folosit doar ca lac de bază coktail-ul cu vitamine, unghiile mele sunt din nou ferfeniță. 

Ce zic ei:  Se poate utiliza ca Base coat – scade riscul pătării unghiei. Ideal pentru unghii uscate și deshidratate. Conține 5 vitamine (C, A, E, F si B5). Conține 5 uleiuri din extracte vegetale (aloe vera, jojoba, camelie, lămâie, sâmburi de strugure).

Cum se aplică: Se poate aplica săptămânal ca o baza tratament înainte de aplicarea lacului de unghii. Se poate face o cură, timp de o lună, aplicând tratamentul pentru unghii din 2 în 2 zile și fără a aplica lac de unghii peste.

Sincer, nu am reușit să îmi fac o părere la fel de amănunțită ca și despre primul, penru că nu l-am folosit ca și tratament ci doar ca lac de bază sub ojă. După ce am facut luna de tratament cu cel cu calciu, pe acesta l-am folosit ca și bază. Și așa cum spuneam, unghiile mele tot se exfoliază foarte tare. O să revin cu detalii după ce reușesc să îl folosesc la 2 zile cum indică ei. Momentan mă voi reapuca de cura cu cel cu calciu, să mai salvez puțin din unghiuțe.

Ce am omis să vă spun despre lacurile de la Melkior este că arată bestial pe unghii. Le face lucioase și le dă așa un efect de gel. Chiar a fost remarcat și prietenele m-au întrebat ce am folosit. Deci vi le recomand cu drag!

Lasă un răspuns

