Îngrijirea buzelor – partea 1: Balsamul de buze/clasicul strugurel (review Nivea, Melkior, Oriflame)

Având în vedere că este iarnă, trebuie să avem și mai mare grijă cu hidratarea. Cel mai bine e să bem multa apă, dar eu una sincer uit mereu. Sau nu pot, oricum..complicat cu apa asta. Așa că apelăm la mici artificii pentru hidratarea tenului și a buzelor. Presupun că și voi, ca și mine, ați încercat toate formele si națiile de balsam de buze. Vreau să vi le prezint pe cele 2 care m-au impresionat și la care am rămas.

Trebuie să încep prin a vă spune că sunt fana strugurelului clasic. Fără culoare, fără sidef, fără nimic. Vreau doar hidratare. Dacă are un miros de-ți vine să-l mănânci, asta e bonus. Am încercat și colorate și mai rău se vedeau pe buzele mele veșnic făcute ferfeniță și crăpate.

1. Noul brand pentru care am făcut o pasiune este Melkior. Se pare că din ce în ce mai multe dintre produsele lor ajung în topul preferințelor mele. Balsamul de buze de la Melkior este absolut bestial. Miroase demențial, este super cremos și se simte super bine pe buze. Chiar l-aș mânca, deși nu are miros de fructe sau ceva comestibil, dar este oricum delicios! Cred că datorita untului de shea și a uleiului de migdale pe care îl are în compoziție.

16930464_1444422792258760_1088403854_oCe mai spun ei despre produs:
– Hranire si hidratare intensa datorita untului de Shea.
– Efect anti-aging datorita sferelor marine de colagen.
– Antioxidant datorita uleiului de migdale.
– Acest balsam lasa buzele catifelate si netede.
– Actioneaza ca un tratament prevenind craparea buzelor.

Eu m-am îndrăgostit irevocabil de el. L-am folosit într-una și cu siguranță când se va termina voi lua altul.

2. Nivea, probabil cel mai cunoscut și la îndemână brand. Cu siguranță că toate l-am testat. Poate și pentru faptul că este cel mai la îndemână și îl găsim peste tot în drum16910608_1444422708925435_95788530_oul nostru, nu trebuie să mergem special să îl luam de undeva. Dintre toate cele de la Nivea (și am încercat destule), acesta este preferatul meu. Este cremos, miroase plăcut (nu are un miros anume), și il simt super ok pe buze. Nu le face grase sau ceva. Și se absoarbe destul de repede. Mă încântă și faptul că are SPF 15, deci oferă și o 16910978_1444422595592113_378502979_ooarecare protecție solară.

Pentru vară am descoperit o variantă din gama Sun Protect, cu SPF 30. Parcă și miroase a mare 🏖:)). De fapt miroase ca produsele din gama de protecție solară. Este ok dar nu mă omor după faptul că din păcate lasă buzele sidefate. Dar dacă nu vă deranjează lucrul acesta, chiar îl recomand. Lasă un efect drăguț pe buze și nu mai trebuie să folosiți și ruj.

3. Ce am mai folosit și mi s-a părut ok este balsamul protector multifuncțional Tender Care de la Oriflame. Ceea ce este interesant la acest balsam este că poate fi folosit pentru aproape orice zonă uscată sau aspră a corpului.  

16880603_1444422748925431_277764607_o

Ce spun ei: Balsam protector multifuncţional, ce redă pielii catifelarea şi supleţea. Se aplică pe buze, faţă, cuticule, coate sau în orice zonă cu piele uscată, aspră, pe bătături sau iritaţii.

Momentan am ajuns în posesia unuia după care nu sunt foarte înnebunită deoarece are miros de trandafir și nu mă omor. Am avut acum vreo 2 ani unul genial, cu miros de cacao și migdale (ceva de genul, nu mai țin minte exact). A fost super ok și l-am tot folosit. Ce nu prea îmi place la el este faptul că este destul de gras, și se simte greoi așa și pe buze, și se și absoarbe destul de greu. Dar pe de altă pare chestia asta îmi dă senzația de hidratare mai intensă. Oricum e super util de avut la îndemână pentr multiplele sale utilizări. Și e relativ ok ca preț dacă e luat la vreo promoție.

Lasă un răspuns

