Crema anticuperozică/împotriva petelor roșii: crema de la Yves Rocher și Sensibio AR de la Bioderma

De vreo câțiva ani am o roșeată în zona infraorbitală care pe măsură ce trece timpul a devenit din ce în ce mai enervantă pentru mine. Am senzația că e din ce in ce mai sesizabilă, deși probabil e doar în capul meu. Am tot fost pe la dermatologi și nu am ajuns la nici o concluzie. Nu e cuperoză, nu e rozacee, nu e nimic aparent :)) dar ceva tot e. O variantă ar fi ceva genetic.

Petele acestea roșii apar prin fragilitatea capilarelor și vasodilatație. Este o afecțiune destul de comună, și nu trebuie să ne speriem pentru că nu este periculoasă. Trebuie doar să știm că trebuie să evităm expunerea îndelungată la soare sau frig pentru că petele se vor accentua. Teoretic aceste pete roșii nu vor dispărea niciodată, doar le putem modera intensitatea. Dacă aveți și voi această problemă cel mai bine este să consultați un dermatolog care să vă sugereze cea mai bună variantă de tratament. Dacă o faceți poate îmi spuneți și mie ce vă sfătuiește.

Înainte să merg la dermatolog am cumpărat o cremă împotriva petelor roșii de la Yves 16810555_1444422852258754_1124692131_oRocher. Cumpărasem câteva produse deja de la ei și am zis să testez și această cremă. Este o cremă hidratantă pentru ten sensibil, nu e foarte grasă (fix pe placul meu), fără parfum. Ei zic așa: Extractul de frunze Sigesbeckia Orientalis a fost selecționat pentru proprietățile sale dermo-calmante dovedite. Asemenea unei cataplasme vegetale, calmează, repară și protejează pielea. Hidratează și calmează instantaneu, atenuând roșeața. Într-adevăr, lasă o senzație plăcută după aplicare, de calm. Hidratează destul de bine și intra relativ repede în piele. Eu o foloseam de două ori pe zi, dimineața și seara. Am folosit-o așa timp de vreo 3 luni și nu am observat nici un efect asupra petelor roșii pe care le am. Deci s-a dovedit a fi ineficientă. Dar cu toate astea, tot o folosesc pentru hidratare și înainte să ma machiez. Îmi place mult senzația pe care o lasă.

 

Apoi am fost la dermatolog, care mi-a recomandat o cremă de la Bioderma: Sensibio AR (anti-rougeurs). Aceasta vine în 2 variante: cremă normală hidratantă sau BB cream. Eu 16930555_1444422825592090_1037766871_o.jpgam luat varianta normală. Aceasta este tot o cremă pentru ten sensibil, fără parfum, hipoalergenică, care calmează și hidratează tenul după folosire. Ca și textură este ușor mai apoasă decât cea de la Yves Rocher. Intră foarte repede în piele și nu e grasă, putând fi folosită foarte bine și ca bază de machiaj. Teoretic cică ar avea niște particulele verzi irizate care reduc roşeaţa. Nu am observat acest lucru. Această cremă are o substanță activă care acționează direct asupra VGEF (factor endotelial de creștere vasculară), reducând astfel vasodilatația și fragilitatea capilară. A16880259_1444422592258780_930639683_o.jpgm citit destule păreri foarte bune despre ea și a fost foarte recomandată, inclusiv farmacista mi-a spus că dupa o săptămână de utilizare o să văd primele semne. Am folosit-o și pe aceasta în mod conștiincios timp de vreo 3 luni, de două ori pe zi, și la fel, din păcate nu am observat nici un efect. Dar după atâtea păreri bune citite, cred totuși că merită încercată. Dacă nu a funcționat la mine, nu înseamnă că nu este bună nici pentru voi.

 

Lasă un răspuns

