Pensule ELF din gama studio

Observ că din ce în ce mai multe fete se întreabă cât de calitative sunt aceste pensule și vor să le încerce. Cred că ne fac cu ochiul mai ales pentru că sunt mult mai ieftine decât pensulele de la alte firme. Am observat că multă lume chiar le compară cu cele de la Real Tehniques. Eu tot căutam să îmi iau o pensulă angulară pentru blush așa că după ce am studiat piața am decis să încerc pensulele de la ELF, mai ales pentru că cum câțiva ani obișnuiam să cumpăr produse de la ei. Chiar am și 3 pensule din gama essential. Anyway, evident că nu am putut să mă abțin și să iau doar o pensulă, așa că am luat 3 :)). Să vă povestesc despre ele:

  • ca și aspect îmi plac foarte mult, par profi,
  • sunt ușoare, ergonomice
  • au peri sintetici foarte moi și deși, și sunt foare fine, e o plăcere să îmi dau cu ele pe față
  • la spălat nu au pierdut deloc păr

 

1. Pensula pentru pudră

17106098_1451006921600347_2014646079_o.jpgSunt foarte încântată de acest produs, deoarece chiar îmi doream o pensulă plată pentru pudră iar aceasta este singura de acest tip pe care am găsit-o.

16880586_1444422888925417_1112820452_o

Ce spun ei: Perii sintetici sunt moi, absorb bine produsul si pot fi folositi uscati sau umeziti.  Creaza un machiaj profesionist. Acoperire maxima. Folosita pentru pudra sau blush, pentru o conturare perfecta. Incepeti din zona de langa linia parului si mergeti inspre interior, pentru a nu incarca cu culoare. Pentru cele mai bune rezultate, spalati sau curatati pensula dupa fiecare utilizare.

Părerea mea

  • mă așteptam să fie puțin mai mare,  dar oricum este perfectă
  • este foarte ușoară
  • este moale și se simte minunat pe față
  • perii sunt deși și fini dar fermi

Cum și la ce o folosesc

  • fiind o pensulă cu vârful plat se folosește prin mișcări de tapotare
  • poate fi folosită și pentru fondul de ten (am încercat-o dar prefer tot burețelul)
  • perfectă pentru pudra compactă
  • dacă este folosită cu o pudră liberă are tendința să rămână încărcată cu produs. Astfel trebuie să o scuturăm pentru a scăpa de exces înainte să o aplicăm pe față

 

2. Pensula angulată pentru blush

17036536_1451006858267020_12144255_o

Ce spun ei: Forma oblica a pensulei ofera precizie in aplicare. Poate fi folosita cu blush crema, lichid sau pudra, bronzere sau iluminatoare. Perii moi contureaza usor trasaturile fetei.
Aplicati produsul pe varful pometilor pentru un pic de culoare sau sub acestia pentru conturare.

Părerea mea16880912_1444422925592080_921093835_o.jpg

  • ca și dimensiune cred că este ideală
  • prin vârful angulat este anatoformă și se potrivește perfect formei pomeților
  • foarte moale dar destul de fermă, fiind astfel foarte precisă. Reușesc să aplic fardul fix unde trebuie.
  • perii sunt fini și denși…o plăcere să îmi mângâi fața

Cum și la ce o folosesc

  • pentru blush
  • dacă folosesc pudră pentru conturare atunci o mai folosesc și pentru aplicarea bronzerului

 

3. Pensula pentru blush (tapered)

17105917_1451006951600344_1888122497_o

Nu râdeți, știu că am luat două pensule de blush, dar doar cea angulată o folosesc practic la bush. Aceasta mi se pare perfectă pentru contur.

Ce spun ei: Design-ul permite manevrarea usoara  si aplicarea cu precizie a culorii. Poate fi folosita pentru aplicarea blush-ului si a bronzer-ului. Perii sintetici sunt moi, absorb bine produsul si pot fi folositi uscati sau umeziti. Pentru cele mai bune rezultate, spalati sau curatati pensula dupa fiecare utilizare.  

16936133_1444422948925411_189918135_o.jpg

Părerea mea

  • perii foarte fini, moi
  • nu este atât de bogată ca și cea angulată (vedeți poza de la final pentru o comparație dimensională)
  • poate fi folosită și pe lateral, cu marginea mai ascuțită, fiind astfel mult mai precisă
  • perfectă pentru un blush subtil sau pentru o față mai mică, lasă o urmă foarte fină

Cum și la ce o folosesc

  • eu o folosesc în principal pentru contur, nuanța deschisă cu pensula normal iar nuanța închisă cu pensula pe lateral, cu marginea mai ascuțită, pentru precizie (avantaj față de pensula angulată)
  • o mai folosesc pentru fixa cu pudră peste anticearcăn
  • pentru blush o prefer pe cea angulată
17106148_1452890038078702_673681495_o
Comparație între pensulele pentru blush: stânga – văzute din față/dreapta – văzute din lateral

 

 

 

Un gând despre “Pensule ELF din gama studio

Lasă un răspuns

