Gelul răcoritor tip roll-on Balea pentru ochi din dm

Timp de vreo 2 săptămâni am tot vrut să îmi cumpăr o cremă pentru ochi și nu am apucat. După demachiere mereu am senzația că am pielea foarte sensibilă și o oarecare usturime. Într-o zi am avut în drum un magazin DM și puțin timp liber așa că am intrat că am zis că sigur voi găsi ceva să îmi iau. Într-adevăr erau multe variante, am stat vreo 30 de minute să văd ce să aleg. Într-un final nu am ales o cremă, căci mi-a captat atenția un gel răcoritor16931137_1444422502258789_1458791831_o.jpg de tip roll-on. În flacon găsim un gel-cremă, alb-lăptos și fără miros. Este hidratant dar nu este foarte gras. Ce mi-a plăcut mie este faptul că în varful flaconului are ca și aplicator o bilă metalică care face o treaba super bună. După utilizare lasă o senzație răcoroasă și calmează zona. Îmi place super mult să îl folosesc după demachiere, am devenit cam dependentă de el, așa că am ținut să va povestesc și vouă despre el, poate vreți să-l încercați!

Lasă un răspuns

