Tușul de ochi cremă de la ELF – review

Pentru că ultima dată v-am povestit despre pensulele de la ELF, mi-am amintit că atunci când am scris despre tușuri  am uitat să vă zic și despre cel care a fost preferatul meu o perioadă lungă de timp. Este singurul tuș cremos pe care l-am încercat dar care mi-a plăcut atât de mult încât l-am cumpărat de mai multe ori.

Ce mi-a plăcut la acest tuș:

  • Are un design foarte fancy, vine într-un borcănaș de plastic drăguț, transparent, cu capac negru.
  • Vine împreună cu o pensula mică unghiulară pentru aplicare, ceea ce se întâmplă doar la  puține dintre produsele de aces gen de la alte branduri. Pensula nu este nici cea mai strălucită, dar nici cea mai proastă. Eu mi-am făcut treaba foarte bine cu ea, nu am cumpărat alta special, și am fost mulțumită.17016619_1448391975195175_144727432_o
  • Ca și culoare este un negru intens (țineți cont de faptul că în poză al meu este deja destul de uscat pentru că l-am uitat deschis, dar am pus-o ca și comparație cu ceva negru, să vedeți culoarea), care rezistă foarte mult și se șterge destul de greu. Ei chiar îl descriu așa: Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!
  • Are o consistență moale, cremoasă, și se aplică foarte ușor chiar și de către persoane mai neîndemânatice

Ce nu mi-a plăcut:

  • Dacă este lăsat deschis (așa cum am făcut eu) se usuca destul de repede. Deci aveți grijă să nu faceți ca mine și să îl uitați deschis.
  • Am avut probleme cu el în unghiul intern al ochiului, pentru că nu rămânea pe poziție. După câteva ore după ce mă dădeam cu el mă trezeam cu el ‘curs’ în colțul intern și pe pleoapa inferioară. Dar am rezolvat această problemă cu sealer-ul pe care l-am luat tot de la ELF, despre care o sa vă povestesc în curând.
Lasă un răspuns

