Apa micelară de la Yves Rocher – review

V-am povestit deja ce este apa micelară, cum acționează și cum poate fi folosită aici. Tot acolo v-am povestit și despre prima apă micelară pe care am încercat-o, cea de la Garnier.

Folosind deja timp de jumătate de an varianta de la Garnier, am zis să încerc și altceva. Așa mi-a 16931051_1444422688925437_542881145_ointrat pe mâini varianta pentru piele sensibilă de la Yves Rocherapa micelară calmantă 2 în 1. Pentru început mi se pare destul de scumpă pentru ce oferă. Pe de altă parte, dacă o prindeți la o ofertă și nu ați găsit încă apa micelară perfectă pentru voi, merită încercată.

  • nu are parfum, coloranți, parabeni, este hipoalergenică
  • după folosire lasă o senzație de calmare a tenului
  • nu m-au usturat ochii deloc (chiar este menționat faptul că a fost testata dermatologic, alergologic și oftalmologic), dar tot nu am fost mulțumită de cum se comporta la nivelul eyelinerului, tot trebuia să insist destul de mult
  • conține extract din frunze de Sigesbeckia Orientalis care, zic ei:
  • – Reduce cu peste 30% reacțiile inflamatorii ale pielii 
    – Întărește cu peste 50% bariera cutanată
    – Stimulează în proporție de 40% mecanismele de reparare ale pieli  (pe baza testelor in vitro)
  • este ok, cred că o situez pe același loc cu cea de la Garnier. Nu m-a surprins cu nimic în mod special.
  • îmi place foarte mult sticla

Ce am mai încercat de la Yves Rocher au fost:

  • Demachiantul expres pentru ochi – formulă bifazică, cu extras de albăstrele. Ce spun screen-shot-2017-02-26-at-18-19-46ei: îndepărtează cu un singur gest machiajul (chiar și cel waterproof) fără a încărca tenul. Acest produs l-am testat în căutarea unei ape micelare care să îndepărteze eficient dar cu blândețe machiajul din zona ochilor. Doar l-am testat, nu am interacționat prea mult cu el. Am fost dezamăgită total. Am rămas la concluzia că mai bine se descurca apa micelară 2 în 1 despre care v-am povestit. Bine că nu l-am cumpărat. Aveam mari așteptări de la el, în primul rând că este special conceput pentru demchierea ochilor, și în al doilea rând pentru că are o formulă bifazică, și am crezut că va fi foarte eficient și cu mișcări blânde. Nu m-am putut înțela mai mult.

 

  • Apa demachiantă micelară cu 3 extracte de ceaiuri detoxifiante: extract de ceai verde Screen Shot 2017-02-27 at 11.41.23.png– detoxifiere prin acțiunea sa antioxidantă, extract de ceai alb – detoxifiere prin oxigenarea repetată a celulelor, extract de ceai de Madagascar – detoxifiere prin stimularea funcțiilor de apărare a celulelor. Aceasta am avut ocazia să o folosesc de câteva ori și într-adevăr, este oarecum mai eficientă, dar tot nu m-a mulțumit pe deplin (mai ales aceeași problemă, la ochi). Un alt dezavantaj al acestui produs din punctul meu de vedere este faptul că are parfum adăugat. Dar asta este o părere strict subietivă pentru că nu sunt fana cosmeticelor parfumate intens. Dar miroase chiar plăcut. Și îmi lăsa pe față o senzație de calm așa. A fost interesantă de testat.
Lasă un răspuns

