Soluția pentru curățat pensulele Ebelin (dm)

Știm cu toate că pensulele trebuie curățate în mod regulat pentru că (mai ales cele din păr natural) devin un mediu propice pentru dezvoltarea bacteriilor. Și noi nu vrem să punem toate bacteriile alea pe față, nu-i așa?

Pensulele trebuiesc spălate destul de des, unele fete spălându-le chiar în fiecare zi. Eu sunt mai leneșă și le spăl o data la una-două săptămâni, pentru că nu mă machiez foarte des. Așa că am căutat o alternativă la spălatul pensulelor și am descoperit această soluție minunată care se folosește pentru curățarea lor după fiecare utilizare.

Mod de prezentare: Soluția vine într-o sticluță de 100 ml, de plastic, cu pulverizator, și are o culoare roz-violacee. Are un miros plăcut care inițial mă deranja dar m-am obișnuit repede cu el. Mirosul persistă pe pensule (și chiar și în cameră) timp de câteva ore.

Ce conține și cum se folosește? 17092881_1451076148260091_48010838_o.jpg

Sunt extrem de încântată de această soluție, deși recunosc este singura de acest tip pe care am încercat-o. Uitați ce a scos de pe două pensule, pe care le folosesc 17035758_1451006898267016_453464600_opentru contouring. Într-adevăr nu le-a făcut ca noi, dar și eu le curăț pe fugă pentru că dacă aș avea timp le-aș spăla direct. Eu pun toate pensulele grămadă și dau câteva pufuri să le cuprindă pe toate. Cred că dacă ar fi șterse separat și eventual folosind o dischetă demachiantă care reține mai bine produsul, rezultatul ar fi mult mai bun.

În concluzie sunt foarte mulțumită de această soluție, mai ales și pentru raportul calitate/preț (costă în jur de 10 lei) și de faptul că nu trebuie să dau vreo comandă la care să se mai adauge și transporul etc. Pot foarte simplu să merg în magazin și să o iau. Super simplu!

Lasă un răspuns

