Îngrijirea buzelor – partea 2: exfolierea. Reviw creion exfoliant pentru buze de la Melkior. Cum să facem prorpiul exfoliant pentru buze acasă (DIY)?

V-am povestit aici despre balsamul meu de buze preferat și ce am mai testat. Astăzi vreau să vă povestesc despre cum îmi exfoliez buzele, pentru că mai ales pe perioada iernii am buzele franjuri. Așadar nu prea pot folosi rujuri, pentru că se strâng în ridurile buzelor și arată oribil. Pentru a evita acest lucru, înainte de aplicarea rujului trebuie să exfoliez buzele.

Pentru asta există produse pe care le putem folosi direct, cum ar fi creionul exfoliant pentru buze de la melkior sau am văzut și exfoliatorul pentru buze de la elf, dar pe care nu l-am testat.

17093244_1449526165081756_1660388188_o.jpg

Să vă povestesc puțin despre creionul de la melkior. Mod de prezentare: Este un creion alb de 2.5g iar vârful are o culoare albastră deschis. Are o consistență hidratantă dar în același timp conține particule exfoliante.

Cum se folosește: Se aplică pe buze și imediat se pot simți particulele granulare pe care le are în compoziție. Îl trec de 2-3 ori pe buze, iar apoi mai frec cu degetul, las să acționeze, și ce ma încântă este că nu este nevoie să fie șters. În schimb, dacă vrem să aplicăm ruj, este indicat să începem prin folosirea acestui creion, iar apoi să trecem la restul machiajului și să lăsăm rujul la sfârșit. După ce terminăm machiajul îndepărtăm cu un șervețel resturile creionului, iar apoi putem aplica liniștite rujul.

Ce mai spun ei:

– Baza de protectie si exfoliant in acelasi timp
– Potrivit ca baza de protectie pentru ruj
– Aspect transparent
– Buzele devin moi si catifelate datorita exfolierii blande
– Protejeaza pielea
– Hranitor si hidratant
– Formula aprobata dermatologic
– Formula pe baza de ceara.
– Contine ulei de jojoba oil si ingredienti care asigura hidratarea.
– Contine particule exfoliante.
– Contine uleiuri volatile.

Pentru că buzele mele sunt foarte căpoase și trebuia să folosesc destul de des creionul și l-aș fi terminat într-o săptămână, am ales să îmi fac singură un exfoliant pentru buze, cu ce aveam pe acasă, iar creionul să îl folosesc doar când sunt pe fugă.

Într-o cutiuță mică în care am avut un balsam de buze, pe care am spălat-o bine, am amestecat următoarele ingrediente:

  • miere17015167_1449470428420663_767398891_o
  • ulei de cocos
  • zahar

Nu aș ști să vă spun exact cantitățile, am pus după ochi. De asemena uleiul de cocos nu este neapărat necesar. Preparatul își va face foarte bine treaba și fără. Eu l-am pus pentru proprietățile lui și pentru că îl aveam în casă deja. Super simplu, nu?  Folosesc acest preparat o dată la câteva zile, iar apoi hidratez cu balsamul de la melkior despre care v-am mai povestit aici că m-a cucerit. Mi se pare cel mai bun dintre toate pe care le-am încercat.

Lasă un răspuns

