Lip Legend de la W7 – top matifiant pentru ruj

M-am hotărât să încerc acest top matifiant de la W7 după ce m-am păcălit cu 2 rujuri care la swatch păreau mate și după ce le-am folosit am realizat că de fapt erau foarte sclipicioase, iar mie nu îmi plac de nici o culoare rujurile sclipicioase. Nu am găsit mai deloc review-uri despre el așa că am decis să mă risc, deoarece nici nu era foarte scump (de la Elefant).

Mod de prezentare: este ca un ruj dar mai subțire, în cantitate de 3g, și arată ca un strugurel (este alb-gălbui). În schimb, mirosul nu este cel mai drăguț, deși este ok pentru că e foarte subtil și aproape insesizabil.

Ce nu îmi place: faptul că se murdărește imediat de ruj. Am încercat și să nu îl aplic direct și să folosesc o pensulă și tot s-a murdărit. Așa trebuie șters după fiecare utilizare și se pierde destul de mult produs.

17093055_1451063694928003_1443948033_oAm încercat să vă fac o comparație: în dreapta este rujul, iar în stânga este aplicat topul matifiant peste. Din păcate nu am putut surprinde prea bine, iar rezultatul a fost mult mai spectaculos decât se vede în poză.  Dar mi se pare că, odată cu matifierea, diminuează ușor și intensitatea culorii rujului. Am început să îl folosesc prin tapotare pe buze și mi se pare mult mai ok.

17105818_1451099954924377_852495980_o

În concluzie îl consider un produs super ok pentru anumite situații speciale, dar nu l-aș folosi în mod constat: prea mare bătaia de cap..

Lasă un răspuns

